söndag 16 augusti 2009

Kreativt skapande med lera & blommor







I min verkstad kan du prova på att knåda med lera
Pröva olika tekniker som att tumma, kavla, modellera, ringteknik eller dreja. Låt fantasin flöda!
Efter 4 veckor har dina skapelser torkat, blivit brända & glaserade - färdiga att hämtas!
Kurstid: 2 ½ timme/ kurstillfälle. Max 8 deltagare i min verkstad.


I verkstaden kan man även skapa med blommor!
Köp keramikskål av Lerblomster eller ta med en egen skål.
Blommor och oasis ingår i kurspriset.
Kurstid 2 timmar/ kurstillfälle. Max 8 delt. i min verkstad.


För info o priser lerblomster@live.se




1 kommentar:

  1. Hej Annika, vackert blomsterarr i gult oc lime och där är de bedårande kossorna ju!!

    Är det möjligen Katarina där?

    Du, jag blev just alldeles kall då jag fann en blogg med en bild på vår goa lärare Irené!!!

    Kolla in Älskade Pion som går i samma skola vi gick: http://alskadepion.blogspot.com/

    SvaraRadera